Monday, June 29, 2009


OMG!!! HI!!!!!!!!
SO....MISSS ME?????
aww.. i know u all miss me and my words, my pretty pictures and stuff..
thats so sweet *thick face*

LOL!! its been a while since i blog.. hmm..almost half month?? yeah..maybe.. i promise u guys that i m going to post bout this cameron trip but i end up did not YET!!! somehow i m going to post it after i get the PICTURES!!! as i said without pic would be very boring..haha..

coming up post would be cameron trip, and dinner with yung and fuz in tao(japanese buffect).. hopefully i could post something up before its too late..haha.. anyway gonna tell u abit on what i did today... o yeah..before that, i m FREAKING SICK NOW!!! runing nose,sore throat and snezzing all times..HELP ME*****need a personal nurse..hehe

basicly i m sick maybe cos of my tide schedule everyday..after work got dance practise then...and more..haha.. rainning cats and dogs almost everyday..oh gosh** i m coughing non stop now.. i apologise for not attending my best friend,yung farewell party.. VERY SORRY YUNG WEI!!! but i acompany her for a while today..

woke up around 12++ then send yung to her bf house then went kdu to find ryan.. then off to gurney alone.. bought transformer ticket.. this is my 1st time in my life watching movie alone and its fun... i had a great time.. i been wondering and asking people around on accompany me to watch that movie too bad it end up not successful or it wont happen..yeah..see my shoutout in facebook..lots of comment**sign** end up find a perfect patner for my movie!! IT MYSELF.. watching by myself doesnt hurt so bad in fact i had fun.. certain people would just prefer staying at home and watch since alone and it would be sucks if alone.. that perception is wrong for me.. i lov movies.. even if i m alone i would just go for it.. i guess i will go alone if i could not find any compainion..hehe

after movie went to meet yung at hawker food..had dinner with her and her friends.. hmm.. head back home then** reach home around 10++ wow!!! early.. looking forward on tomorow mini gathering.. having small gathering at andrew's house since he is leaving to australia soon.. we plan go out watch movie but andrew's dad do not allow him to go in cinema..u know** might got health problem since he is leaving very soon..actually we will be watching movie at his house at night..around 7 of us..hopefully i will take more pic and post up..i got work tomorow** choa folk

i m sick of being sick..
runing nose..
sore throat
no voice..
i need DOCTOR CHAN!!!! ARGH***

current song = nobody by Wondergirls

Monday, June 15, 2009


This post basiclly on what i been up to lately.. i have quit my job last sunday..
i think i shall giv u reasons why i quit my job..
1. i went for vacation on my double pay!!!! got so mad**
2. need to scarifie for dance performance and dance exam
3. tired of my manager
4. my life would be meaningless and bored
hmm..i think thats the reasons...

went to damai laut on saturday and sunday..after that went to cameron highland the following wednesday and thursday.. will update bout the cameron trip.. yeah,i prefer update post with craps would have make u dozed off.. i m bored at home everyday!!! my schedule is like every saturday very busy with dance.. wednesday and thursday night got practise too..

i m looking for part time job.. wanted to work from monday til friday only.. looking forward to get busy like doing some charity every week or anything la.. RATHER than sleep at home everyday..hahaha..LOL!!! anyway if anyone got something on and need some help or a companion i would love to join or get in..haha... but only around 2months..

*will update soon

Sunday, June 7, 2009

oFf tO DaMai LauT

hmm.. my family's usual vacation place.. went there every year.. i did not post bout this trip last year and i dont remember why..haha.. ok.. back to the post..
Saturday morning = 6am
mom came in..
mom : we will be going to perak later 7am..
me : huh?? WTH!!!! saturday is the 1st time i got double PAID!! damn* i need to skip??
mom : yeah!! dad ask to..
me : NO WAY!! not going *put blankets on*ignore her..

oh, i did not sleep well cos i m totally awake!! THANKS TO COFFEE that i drank before i off to bed.. hmm..around 7am, heard noise downstairs.. wait awhile* hoping they went off without me then i can go down and get something to eat since i m totally AWAKE!! no noise from downstairs..hmm.. i think they went off.. went down* GREAT!!! mom suddenly appear..
mom : oh.great! u r awake.. get ready and pack everything in 10min..
me : *crying* NUUUUU.. fine.. i GO! *get ready and pick 2 clothes and took my teddy.. went into the car..NOW!! dad cant stop laughing at me!!
dad : OMG! how old r u?? still bring along teddy bear.. HAHAHA!!!
me : DOZED OFF!!!!

arrived around lunch time.. hmm 3hours ride.. did not eat much along the journey.. reach hotel.. *finding for my own room.. my family got 1 room and my uncle was at another room.. by 2pm most of the man set off to the beach.. i went to bed^^ around evening, everyone went to the beach and i m still sleeping.. woke up *look around* oh,no one tv**

swiss garden.. i m staying in the bangalow not apartment

LOOK AT THE BED!! SWEET MAMA!! teddy..haha of the best part too^^

after half an hour..everyone came home with wet clothes.. my aunty was like scolding me.."eh, you come here to sleep and watch tv ar??" LOL!!! =p i like it..haha i did not regret it in fact i enjoy my SLEEP!! at night went to next door for steamboat(dinner).. everyone was like cursing over the mosquito.. i was wearing short pants and i dint even feel any mosquito..hahaha!!! got lots of FOOD!! then head off to my bangalow and eat which watching tv..sleep around 1am


woke up at 7am for breakfast.. went to beach.. ooo** fishing competition.. o yeah, not mistaken i think i saw hamid khan canteen uncle..LOL! i think.. malays along the beach.. went to another side of the beach..gosh** few of us only.. saw my dad *korek siput* and my mom collecting it..haha.. yup,thats the pupose of the trip.. KOREK SIPUT!!! well, its fun.. hang around not even 1hour then went back to the bangalow that i stay to sleep..*damn* realize i m a PIG!! haha.. sleep til 12pm (time to check out)..haha..

place to makan

err..view from place to makan..i think..

here is the competition.. yup..lots of malays..

another side of the beach..LOL!! no people..haha

mom..collecting siput..i mean choosing...

thats how we KOREK..err.. i dont even know them but we came with them..

my parents' effort..lots of it!! and its DAMN HEAVY!

haha.. i like this pic..its me and the crab that my dad caught..LOL! anyway i m not scared of crab but i dont like to eat..

best part was we went to another side of the beach..other area not in swiss garden.. went to catch something which is VERY WEIRD..haha.. just cos of the tinny legs of the thing i call it as sea insects..haha but i know its not.. caught lots of it then went to see turtle..its so CUTE!! i mean the small 1 and the HUGE 1 is so COOL!! haha.. *kinder enjoy la..

tinny 1..they are total BLACK!!

err..teenager.. i suppose..

haha..big 1..

last but not least..HUGE 1..haha

turtle bone display..

WOW!! sounds like 1 of the oldest creature in the world.. COOL!!

safe our turtle..!!

hmm..holidays was boring and tired.. not that fun..*dont like*

P.S i stop working i m staying at home sleep and EAT!! haha.. off to bed now.. tata