Monday, March 30, 2009

CoNgRaTes to mY bELovEd gOdmoM,cIk.fuz

CONGRATULATION to my beloved god mom,cik.furz
*clap hands*
sob sob^^ so proud of u..
yeap..she just finished her MASTER in USM

sorry for the late was suppose to be last week.. last Wednesday, i took my day off to go for my god mom convocation.. we were abit late cos was rushing buying flowers and stuff.. we bought 2 bouquet.. 1 with a small teddy bear and one with 8 or 12 of real flowers..haha.. she told us to reach there around 12.45 but we end up reach there around 1pm..LOL~!! i went there and took the small bouquet of 1 teddy for her and told her we got no money to buy..then she goes on like *'s ok* then yung wei, come form my behind and surprised her with a big bouquet of real flowers.haha... hmm..we were suppose to go for lunch but end up she need to go somewhere for lunch with her brother's were some pictures..

talking... all the can actually see the small teddy over there..

haha...*smile* me

group picture!!!

guess thats all for now..
gtg for lunch..

Sunday, March 22, 2009

oh GReAt..tAgGed bY aH SonG..arGh~! 100~!!!

u r so gonna get it...

001. Real Name: Cheng Sook Koon
002. Nickname(s): Pipit,Sk,CSK, Ah Sook, Ah Koon, Yoshikimi n etc etc..
003. Age: going to be LEGALLY 18~!! *feel proud*
004. Horoscope: Ares
005. Gender: Female
006. Elementary: er.. Fire..i dont remember..
007. Primary School: SK Hamilton
008. Secondary School: SMK Hamid Khan
009. College: *still sleeping at home*
010. Hair Colour: Black
011. Hair Length: Medium (for girls)
012. Loud or Quiet: Depands on mood,situation and who i hang out with..
013. Sweats or Jeans : both
014. Phone or Camera: both.. hoping for new hp and DRSL camera..
015. Health Freak: i LIVE TO EAT~!!!
016. Drink or Smoke: drink(part of it).. neh,hate smoke
017. Do you have a crush on someone: Currently in love with someone^^
018. Eat or Drink: 015 explain everything...
019. Piercings: girls will have..
020. Tattoos: maybe...soon..
021. Social or Anti-Social: Socialize...
022. Righty or lefty: Righty
023. First piercing: YUP~!!
024. First relationship: yeah..
025. First Best Friend: the name...Chang Mei May
026. First Award: lol..when i was kiddy...
027. First Kiss: yeah...
028. First Pet: Doggie..
029. First Big Vacation: errrr..what means by big??
030. First Love at first sight: believe in those and it happen to me..
031. First Big Birthday: when i was kiddy^^
032. First Surgery: err..WISH TO HAVE..but not yet happen..haha
033. First sport you joined: badminton (family sport)

This or That
034. Orange or Apple juice: original without sugar then apple...
035. Rock or Rap: BOTH!!!!
036. Country or Screamo: err...still both
037. NSYNC or Backstreet boys: still both..haha
038. Britney spears or Christina Aguilera: LOL~!! Britney i think..
039. Night or Day: Night
040. Sun or Moon: Moon
041. TV or Internet: Internet more compare to TV
042. Playstation or xbox: lol..none
043. Kiss or hug: huggies..
044. Iguana or turtle: Iguana would be cool n turtle will be fun^^
045. Spider or bee: hmmm..spider..wish to have..a unique 1 but without toxic
046. Fall or spring: hmm..never experience before...
047. Limewire or iTunes: iTunes(i m using it everyday in office) LOL!!!
048. Soccer or baseball: errrrrr..badminton can ar??

049. Eating: yes(lunch time)
050. Drinking: not really
051. Excitement level: sleepy @.@
052. I'm about to: SCOLD U SONG FOR TAGGING ME... but i m calm
053. Listening to: some techno music played in office
054. Plan for today: work then go home sleep..
055. Waiting for: joe to online and reply me
056. Energy Level: going down soon..
057. Thinking of someone: sleepy^^
058. Want kids?: baby^^ they r so adorable..
059. Want to get married?: desperate.. but no money and too young
060. When?: errr..hopefully before 25..HAHAHA~!!!
061. How many kids do you want: dont worry i wont be baby machine..
062. Any name on the mind: i hate naming..
063. What did you want to do: when?? now...
065. Mellow future or wild: lol...dont know...
066. Something you would never try: dont know..i m adventurous.. would try lots of things..
067. When do you want to die: God will know..and i dont wan to know when..

Which is the better in the boy/girl you like(in the future)
068. Lips or Eyes: Eyes
069. Romantic or Funny?: my bf got both..hehe
070. Shorter or Taller?: TALLER~!!!
071. Protective or Caring?: Caring
072. Romantic or Spontaneous?: Spontaneous
073. Nice Stomach or Nice Arms?: er..both..haha
074. Sensitive or Loud?: middle..haha
075. Hook-up or Relationship?: Relationship
076. Trouble Maker or Hesitant?: nehhh
077. Muscular or normal: Normal
078. Kissed a stranger: yuck...
079. Broken a bone: lol..i dont mind taking care of him..
080. Lost glasses or contacts: hmm..any jus dont look nerd
081. Ran away from home: haha...dont la..
082. Held a gun/knife for self defence: i prefer he know kung fu
083. Killed somebody: hopefully no
084. Broken some one's heart: hmm...its common i guess
085. Had your heart broken: lol...
086. Been arrested: hahaha...LOL
087. Cried when someone died: tat's normal as well.
088. Liked a friend more than a friend: Yup

Do you believe in
089. Yourself: yeah
090. Miracles: yeah
091. Love at first sight: yeah.
092. Heaven: yeah
093. Santa Claus: not really
094. Tooth Fairy: no
095. Kiss in the first date: LOL~!!!! yeah
096. Angels: Yes

Answer Truthfully
097. Is there 1 person you want to be with right now? : yes
098. Are you seriously happy with where you're in life now?: mostly trying all..
099. Do you believe in God? : yeah
100. Post as 100 truths and tag 10 people.

1.Aaron Cheong
2.Adrian Ooi
3.Anne Peterson
4.Danny Tan
5.Hean Tee
6.Jonathan Yeoh
7.Kalvin Khoo
8.Kon Way
9.Matthew Tan
10.Paul Smith

Sunday, March 15, 2009

RoVerS oWL C cAmpfiRe..

yesterday was Rovers Owl C campfire night..i m not active anymore but yet i still go for fun.. i became the 1st aider..yeah, my fav post..haha.. got few patients that night.. few situations like a girl was nose bleeding non-stop, one girl sprain her leg, few people fainted and a guy got small cut on his leg.. this year campfire not as LIVELY compare to last 2 years but still everything go on successfully..haha..
new badge organize the campfire..everything went on very well and its fun.. hmm.. i did not join the free dance cos was busy patrolling around.. yung and cer was with me then later, kuan kooi accompany me around.. we had a great time talking and knowing each other.. nothing much bout campfire..just got to meet old friends and had some time with them..currently not much pic..

the stage decoration..

at night..sorry did not took whole pic of it..

me and kuan kooi..

long lost friends..haha.. meet them in pekbori back in 3years.. from left sinchan(short one), chris(noisy one),me and jun xiang( my dee dee)..

saw this old buddy in mcd when we had supper.. its me and patrick chai.. we been friends for 8YEARS~!! LOL.. he is my senior..

i guess thats all for now..3 post in a row..thats tiring.. hmm.. i been not on9 since thursday and i guess all the post will explain wat i been up to.. hmm...see ya for now folks..

see ya..
stay tune reader...

My FrIdAy iN pUb...

hmmm..woke up around 12++ and get ready to fetch cer yinn,yung and keat tatt to Pisa.. got this battle of the cheff thinging.. we thought we could find lots of food everywhere..end up lots of products instead of food..haha.. well, we walked around and i will jus go forward to take anything which is free from every stalls..yeah, i received lots of gift..haha.. we even bought fried chicken,fries, drinks and ais-cream.. after some time,keat tatt suggest we get some heavy meal for our lunch.. so we went to visit Jun Heong.. he work in a pub which his dad and his dad's friends own..LOL~!!...
we reached there around 2++ Jun Heong told us the cheff went out to pisa..haha.. so we end up spend most of our time in the pub playing.. we play pool,photo hunt and darts..haha.. we r soo damn addicted and we stay there for few hours for the cheff to come back.. we did not complain anything instead we have lots of fun play this and that non stop..haha.. we had our lunch around 5++ well,guess its call tea time instead..haha.. we went off around 8pm..LOL~!! half day in the pub yet still we dont wan go off yet but we have other the pics>>>>

Jun Heong teaching Yung Wei..haha..

lol..cer and kt playing photo hunt..

the stage..with music instrument..LOL

the bar tender side..

lol... cool huh.. drawing everywhere..with pictures..

yung and cer playing darts

look at them..NOT ACCURATE..

lol..i look so damn bored..haha..

my set lunch...lamb chop..

kt's meal..err..not sure wat its call again but yet its NICE~!!

group pic..hehe..with my gf.. me,yung and carinn

me and ah tatt

lol..Jun Heong on the other hand try to be cool..haha

he is on the MOVE..

+last pic of me+

then we head to Penang bowl for right?? haha.. we played only 2 games cos Jun Heong rushed to go I send everyone home since my mom called me up to asked me to get home ASAP~!! lol.. 2 post in a row..WOW~!! haha..

sPm rEsULt dAy..

yeah... SPM result has come out..hmm.. as i expected.. i meant my result..not that good but still i m satisfied cos i did not study well and i dont have a proper plan for my studies.. expecting some bad grades.. well, at least i manage to pass everything and got 6 credites i guess.. we went to take our result on 12 march as u all know its a school day.. so all your juniors and teachers will be around asking u "how's ur result? n bla bla bla..."
you know what. DONT HAVE TO CARE ON MY RESULT~!! i m expecting something like that and people expecting something higher from me..BAH, hack it on what people judge on me or even say on me.. i m HAPPY ON MY RESULT..thats matter..hehe.. by the way, thanks to everyone who helped me out alot on SPM especially teachers and friends.. GOD play his part too.. praying is important.. after took our result, went to coffee island and had our lunch.. I was fetching yung wei, cer yinn,crystal and Ryan while Jun Heong fetch danny, keat tatt, kitt mun and li ji.. ok.. as u can see its 10 of us..haha..
Jun heong parked his car in gurney and walked to coffee island under hot sun.. well, q a distance from gurney to coffee island.. o yeah, we went there cos Ryan used to work there as part time.. check out--->>

lol...look at our drinks~!! colourful..*dies*

Ryan introducing others on food..haha

Danny look for menu..after he try my tom yam soup he could not stop STEALING MY SOUP~!!! ARGHHHHH...

my set lunch.. tom yam soup with rice..haha..*tumb up*

yung's coke.. i always scold her cos she whenever she order drinks she will order coke..haixx budak ni..

so after lunch, we went back to gurney.. guess wat?? now i know my car can fit in 10PEOPLE~!!! i was like WAT THE TUUUUUUU.... damn... haha... too bad i dint take any pic..haha.. cer yinn and crystal sat in front passenger seat.. then ALL THE BOYS and yung wei squeeze themselves behind..yung sat in the middle in front..which is like beside me..haha... ok i m the DRIVER and ITS SO DAMN DANGEROUS.. everyone was like praying make sure there is no police..haha.. i could not even see behind view luckily i manage to drive all of them safely back to gurney.. i droped all of them at the main entrance gurney..everyone was like looking at us cos there were like so many of us inside a crappy old car..haha..
then i went to find a parking and met all of them in arcade.. we spend most of our time in arcade til 6pm..ok,the best part was we asked Jun heong to dance that me and cer yinn usually play..u know the hand were some pictures on him dancing...too bad the video its not wif me..haixx..

argh...not clear..

i guess..a better one..haha..LOL~!! he got the most "As" among all of us..LOL.. so we expect the "nerd" one to DANCE..haha

of course..he got lots of supporters back there..haha..

then i went home and took my bath and head to Queensbay for movie with yung,crystal,cer yinn and Ryan..haha...GOSH~!! i forget wat we watched.. DAMN.. after movie, i took everyone home..yeah..thats my day..haha..
i had a great time with my friends..hmm.. my result doesnt destroy my mood..LOL~!!!
another blog is up...stay tune..

Tuesday, March 3, 2009

OMG~!! tHis iS sO EmBArraSsInG

i promise jasa and ching not to tell anyone but who cares~!! LOL~!! yesterday i went to find ching ying and jasa to go to fing ting's mom cos they wanna something..not so sure whats that.. at 1st i refuse to fetch ching cos was angry with her.. hmm got one time she ask me to fetch her home and i told her i might take a while since she say anytime but the moment i close the hp she keep messaging me what time will i come this and that til i so pissed off and scolded her i will not fetch u.. since she is my close friend i just forget bout yesterday night around 8 went to fetch her..

i reach her place around 8.20pm and called her.. before i came i already msg her asked her to come out in 15min~!! reached there in front of her guard house for few minutes..since she is going to come out late then i thought of parking my car opposite so i wont blocked the in front of the main gate..i could find a parking directly opposite her guard house..i waited her for 15min and i almost pissed off~!! NVM~!!! wait... at last saw her running out and she was looking everywhere for my car..i switch on my car engine and wave at her i thought she saw me..guess what she did?? she went to some one's car which looks like mine.. the car belongs to the malay aunty selling food by the road side..the stall was jus beside her car.. ching went to knock the window and open the door and she realize no one was in the car..the malay aunty was surprised.. i saw everything~!! i was laughing my ass off non-stop..i was suppose to be mad at her now i m laughing non-stop.. she faster apologise to the aunty and faster went into my car...LOL~!!

went off to find jasa.. since ting's mom not yet came back yet so we went to jasa house for a while.. guess what??? i saw whole bunch of people and cars outside waiting outside one of the house..i thought something happen..1st thing come into my mind was robbery.. i parked my car and i asked ching to follow me go there and have a look see whats happening..we dont dare to ask what happen so we went off to find jasa..i asked her what happen she said she not sure.. we went down to super tanker to had my dinner.. then i showed her thats the house that was crowded with people jus now.. right after i tell her she laugh non stop..the only word she answer me is "TUITION"~!!! hahaha.. me and ching was laughing non stop..LOL~!!

went to super tanker cos i was hungry.. the person who serve us asked jasa why she come just before i came she went to had dinner at super tanker.. then everyone was like staring at her..she was like asking me to eat faster..haha.. she swear that she wont wanna come super tanker and eat..haha.. and i swear that wont happen..cos super tanker is the most biggest and nearest hawker food...LOL~!!!

then went to fill petrol at the nearby petrol station.. ching called thing's mom and asked her where is she..i talked to the aunty cos i m the driver..haha.. she was nearby somewhere but to get there i need to go through the huge round about.. in the round about there were around 3traffics light.. at the last traffic light, ching saw a guy which looks like david(their classmate and my friend) beside jasa.. that guy was sitting behind and was looking in front.. once jasa saw that guy,she thought he was david.. jasa started to knock the window and wave at him..everyone was exited..i thought he was david too so i asked jasa to sroll down the window so we can wave at him...before we lower the window that guy turn over and looked at us..WE GOT THE WRONG GUY~!!! HAHHHAHHAHHA~!!! jasa faster turn over and cover herself and i laughing non stop same goes to that guy.. that guy was like laughing at us..GOSH~!! this is so embarrassing man... well, before the traffic lights turn to green i manage to wave at the guy to say sorry..the guy could not stop laughing at us..then jasa asked me to drive faster...haha..LOL~!!!

i guess thats the end of it..right after ching pass ting's mom something we went off to ching's house and talked for an hour then i send jasa back to my work..bye++

cer n yung do read this post~!!
ting i will tell u when u get back.. and ching gonna kill me..haha